ב-PreDesign אנו שואפים לספק את תכשיטי הזהב והתכשיטים בעיצוב אישי שלכם במהירות ובאופן בטוח. מדיניות זו מפרטת את שיטות המשלוח, העלויות, ולוחות הזמנים – כדי להבטיח חוויית רכישה חלקה ונעימה.


1. איזורי משלוח

אנו שולחים כעת ליעדים ברחבי ישראל. אם אתם זקוקים למשלוח בינלאומי, אנא צרו איתנו קשר בכתובת info@predesign.co.il כדי לבדוק זמינות ועמלות רלוונטיות.


2. דמי משלוח

  1. משלוח רגיל:
    • משלוח חינם בהזמנות מעל 1,000 ש”ח .
    • תעריף קבוע של 50 ש”ח חל על הזמנות מתחת ל-1,000 ש”ח.
  2. משלוח עיצוב מותאם אישית:
    • תכשיטים בעיצוב אישי עשויים להיות כרוכים בדמי משלוח נוספים, אשר יימסרו במהלך תהליך ההזמנה.
  3. משלוח מזורז (אקספרס):
    • זמין לפי בקשה. חיובים נוספים יחולו בהתאם למיקום המשלוח ולדחיפותו.

3. זמן עיבוד

  1. מוצרי מהקולקצייה הזמינים באתר:
    • הזמנות מעובדות תוך 18 ימי עסקים לאחר אישור התשלום.
  2. תכשיטים בעיצוב אישי:
    • זמן העיבוד והייצור של עיצובים בהתאמה אישית עשוי להימשך 30 ימי עסקים או יותר, בהתאם למורכבות העיצוב.

4. זמן אספקה

  1. משלוח רגיל:
    • המשלוח לוקח בדרך כלל 5-7 ימי עסקים לאחר עיבוד ההזמנה.
  2. משלוח עיצוב בהתאמה אישית:
    • לוחות הזמנים של אספקה ​​לתכשיטים בעיצוב אישי יימסרו במהלך תהליך אישור העיצוב.
  3. עיכובים:
    • למרות שאנו שואפים לעמוד בלוחות הזמנים של האספקה, עיכובים עלולים להתרחש עקב נסיבות בלתי צפויות, כגון תנאי מזג אוויר, חגים או שיבושים בשירות המשלוחים. נעדכן אותך במקרים כאלה.
  4. זמני האספקה ​​של המוצר הם כפי שצוין בדף המכירה של המוצר אלא אם כן צוין אחרת במפורש. מובהר כי זמני הייצור מתחילים מיום אישור העסקה על ידי חברת כרטיסי האשראי.

    מבלי לגרוע מהאמור לעיל, המפעיל לא יהיה אחראי לכל עיכוב או כשל באספקת המוצר כתוצאה מכוח עליון, פעולות איבה, פעולות טרור, מלחמה, שביתות, השבתות או כל נסיבה אחרת שאינה בשליטת המפעיל.


5. אריזה

כל התכשיטים ארוזים בקפידה על מנת להבטיח שיגיעו אליכם במצב מושלם. ההזמנות ארוזות בצורה מאובטחת באריזה חסינת פתחי אוורור כדי למנוע נזק במהלך המשלוח.


6. מדיניות משלוחים להחזרות

אם עליך להחזיר פריט, אנא עיין במדיניות ההחזרה וההחזרים שלנו לקבלת הוראות מפורטות. ייתכן שייחולו חיובים עבור משלוח החזרה בהתאם לסיבת ההחזרה.


7. חבילות שלא ניתנות למסירה

במקרה שחבילה אינה ניתנת למסירה עקב כתובת שגויה, סירוב לקבל את המשלוח או היעדרות הנמען:

  1. ההזמנה תוחזר למתקן שלנו.
  2. ניתן לתאם משלוח חוזר, בכפוף לעלויות משלוח נוספות.

8. משלוחים שאבדו או ניזוקו

  1. אם החבילה שלכם אבדה או ניזוקה במהלך המשלוח, אנא צרו עמנו קשר באופן מיידי בכתובת info@predesign.co.il או בטלפון 972584241996+
  2. נעבוד עם שירות השליחויות כדי לפתור את הבעיה ולהבטיח את שביעות רצונך.

9. צרו קשר

לכל שאלה או בעיה הקשורה למשלוח, אנא צרו עמנו קשר:

  • דוא”ל: info@predesign.co.il
  • טלפון: 058-4241996
  • כתובת: נווה אשכול 29, קרית עקרון, ישראל

על ידי ביצוע הזמנה דרך PreDesign, הנך מסכים לתנאים המפורטים במדיניות משלוח זו. אנו מחויבים לספק את התכשיטים שלך בזהירות וביעילות.